Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Informacja o ograniczeniach w pracy Urzędu Miejskiego w Piątku

W związku z rozprzestrzenieniem się koronawirusa COVID-19 i coraz liczniejszymi przypadkami zachorowań od poniedziałku 2 listopada 2020 r. do odwołania Urząd Miejski w Piątku pracuje w systemie zamkniętym. Budynek Urzędu będzie dostępny tylko dla pracowników, a praca będzie odbywała się w systemie wewnętrznym.

Wszelkie pytania, wątpliwości możecie Państwo zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Pracownicy zaproponują najdogodniejszy sposób załatwienia sprawy.

Zobowiązania finansowe należy regulować za pomocą bankowości elektronicznej, w placówkach bankowych lub pocztowych.

Numery telefonów kontaktowych do Urzędu:

  1. Burmistrz – 24 722 10 04
  2. Sekretarz – 24 722 10 77
  3. Sekretariat 24 722 19 19, 24 722 11 58
  4. Podatki, opłaty lokalne – 24 722 12 38
  5. Planowanie przestrzenne, drogi, działalność gospodarcza – 24 722 16 11
  6. Rolnictwo i ochrona środowiska, budownictwo – 24 722 12 39
  7. USC, dowody osobiste, ewidencja ludności, odpady komunalne – 24 722 11 23
  8. Księgowość budżetowa – 24 722 12 37
  9. Zarządzanie kryzysowe, sprawy p.poż. – 24 307 07 04

Adres mailowy: ugpiatek@ugpiatek.pl

Pisma i dokumenty do Urzędu należy w tym okresie kierować:

  1. Korespondencyjnie na adres Urząd Miejski w Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek,
  2. Przez platformę ePUAP,
  3. Poprzez zostawienie pisma w skrzynce podawczej umieszczonej przed wejściem głównym do Urzędu.

W tym szczególnym czasie prosimy o odłożenie spraw, które nie wymagają natychmiastowej wizyty w Urzędzie, decyzji lub załatwienia. Na miejscu będą rejestrowane tylko zgony. Prosimy Państwa o wyjątkową rozwagę i zachowanie wszelkich środków ostrożności.

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za Państwa Wyrozumiałość.

Back to top
Skip to content